Obchodné meno: Masmee, s.r.o.
IČO: 55 846 947
DIČ: 21 22 11 65 90
Sídlo: Námestie Mariánske 55/55, 065 03 Podolínec, Slovenská republika
Zapísaná: v OR SR Okresného súdu Prešov, oddiel: Sro, vložka č. 46908/P
za ktorú koná: Lucia Pavlíková (zodp. vedúci) a Damián Stolár
SK NACE: 96040 Služby týkajúce sa telesnej pohody
Prevádzka:
- Dukelská 77/79, 08701 Giraltovce, Slovenská republika Masérsky salón Masmee
- Námestie Mariánske 55/55, 065 03 Podolínec, Slovenská republika Wellness Masvital & Masáže
Kontakty:
- Lucia Pavliková +421 915 112 468
- Damián Stolár +421 915 532 285
Email: info@masmee.sk
Webstránka:
Druh prevádzky: Wellness & masážny salón
(ďalej len „Predávajúci”)
Tento reklamačný poriadok upravuje vzťahy a podmienky, ktoré vznikajú z titulu zodpovednosti za nedostatky služieb, resp. nedostatky predávaného tovaru v zmysle Občianskeho zákonníka a zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa.
Právo na reklamáciu
Ak spotrebiteľ zistí, že predaný tovar, jedlá a nápoje alebo poskytnuté wellness a s nimi súvisiace doplnkové služby majú nedostatok má právo na jej reklamáciu. Nedostatok akosti nápojov určených na okamžitú spotrebu reklamuje spotrebiteľ počas konzumácie priamo u obsluhujúceho pracovníka. Ak sa nedostatky nápojov týkajú množstva a hmotnosti, musia sa reklamovať pred začatím konzumácie. Reklamáciu z dôvodu kvality a teploty nápojov musí spotrebiteľ uplatniť ihneď po ochutnaní.
V prípade výskytu nedostatkov na kúpenom nepotravinárskom tovare uplatní spotrebiteľ právo na reklamáciu bez zbytočného odkladu. Po uplynutí záručnej doby právo na reklamáciu zaniká. Spotrebiteľ pri uplatňovaní reklamácie predloží doklad o zaplatení služieb, ktorý nedostatok reklamuje.
Zodpovednosť wellness centra
Pri uplatnení reklamácie spotrebiteľa zodpovedný pracovník wellness centra po odbornom posúdení rozhodne o reklamáciu ihneď. Ak nie je možné o reklamácií rozhodnúť ihneď alebo reklamácia je neopodstatnená spíše sa záznam o reklamácií. Záznam musí obsahovať presné označenie služby, čas kedy bola poskytnutá, vytknuté nedostatky a požiadavku na vybavenie reklamácie. Kópiu záznamu obdrží spotrebiteľ.
Vybavenie reklamácie vrátane času na odborné posúdenie nedostatkov nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Ak spotrebiteľ nie je schopný s vybavením reklamácie môže uplatniť svoje právo na súde.
Neodstrániteľné nedostatky poskytnutej služby
Wellness a masérske služby, doplnkové služby Ak nie je možné nedostatky technickeho charakteru odstrániť a ak wellness centrum nemôže poskytnúť spotrebiteľovi náhradné služby (nedostatočná kapacita, nedostatky doplnkových služieb) má spotrebiteľ právo na:
- primeranú zľavu z ceny
- zrušenie zmluvy spravidla pred prenocovaním a na vrátenie peňazí, ak boli za služby uhradené vopred Lehoty na uplatnenie reklamácie Spotrebiteľ uplatní právo na reklamáciu bez zbytočného odkladu, najneskôr však do doby uplynutia záručnej lehoty.
Záručná doba je:
- potravinársky tovar – 8 dní
- nepotravinársky tovar- 6 mesiacov.
Reklamačný poriadok nadobúda platnosť a účinnosť dňom 27. novembra 2023